luni, 9 iulie 2012

CEI 11 argeseni care au luat BAC-ul cu 10

Dupa IASI cu 15 elevi cu media 10 la bacalaureat, Argesul se afla pe locul II cu 11 elevi de nota 10. FELICITARILE le merita: 1.BROJBEANU M.ALEXANDRA-GABRIELA COLEGIUL NATIONAL "Ion C. BRATIANU" PITESTI
Tânăra a obținut 10 pe linie la Limba și literatura română, Istorie și Sociologie. Dintre toate, la Limba română nu a avut absolut nicio emoție și se aștepta să ia chiar nota maximă, pentru că, trei ani la rând, respectiv în clasele a IX-a, a X-a și a XI-a a fost olimpică națională la această disciplină. "La Română nu-mi făceam probleme, la Istorie învățasem pentru că am terminat materia mai demult, iar la Sociologie am lăsat pe ultima sută de metri. Nu am avut emoții la acest Bac, a fost doar presiunea că-l dau", ne-a declarat Alexandra. Tânăra spune că a aflat rezultatul de la mama ei. "Plecasem spre liceu să văd rezultatele, dar tata a ajuns înaintea mea și a anunțat-o pe mama, care m-a sunat și mi-a spus că am luat 10 pe linie. Părinții sunt foarte fericiți. Mama a plâns la telefon", ne-a spus absolventa de 10. Tânăra spune că va merge mai departe la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București, dar nu s-a decis încă la care dintre specializările Jurnalism, Relații Publice și Publicitate. Cât despre viitor, Alexandra Brojbeanu se vede departe de România. "Aș vrea să studiez la master în străinătate și să-mi găsesc și un job. Cel mai mult m-ar tenta Anglia, unde aș vrea să lucrez în media", ne-a mai spus eleva de nota 10. 2.CALINESCU A.F.DRAGOS ANDREI COLEGIUL NATIONAL LICEAL "ZINCA GOLESCU" PITESTI
3.CIOBOTARU C.C.ALEXANDRA-CRISTINA COLEGIUL NATIONAL "Ion C. BRATIANU" PITESTI
4.COJOC M.MARIA-ARINA COLEGIUL NATIONAL LICEAL "ZINCA GOLESCU" PITESTI 5.CONSTANTIN G.GH.VALENTINA COLEGIUL NATIONAL LICEAL "ZINCA GOLESCU" PITESTI
6.EANA I.ECATERINA COLEGIUL NATIONAL "VLAICU VODA" CURTEA DE ARGES
7.GENTEA C.ANDREEA CRISTIANA COLEGIUL NATIONAL LICEAL "ZINCA GOLESCU" PITESTI
8.IAGARU-DINA V.SORIN-MARIAN COLEGIUL NATIONAL "Ion C. BRATIANU" PITESTI 9.MARIN F.MADALINA-MARIA COLEGIUL NATIONAL "Ion C. BRATIANU" PITESTI 10.MARINICA N. DANIELA MARIANA COLEGIUL NATIONAL LICEAL "ZINCA GOLESCU" PITESTI
11.TRACHE N.L. MIHNEA CRISTIAN COLEGIUL NATIONAL LICEAL "ZINCA GOLESCU" PITESTI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea TA conteaza.
Tu esti propriul TAU profesor.Noi, doar te informam!